Pages

Thursday 9 June 2011

Diary 1

 Arnhem modebiënnale
 Colour up your life!
 Fashionmagazines for free
 travelling around the world
 ice, hiding in my heart..
 ice cold lemonade
 shoes
 A lot of magazines, include: VTwonen, CosmoGIRL, IKEA home special, 1001woonideeën, ELLE girl..
Think pink!
All pictures by me!
Tonight i'm going to the fashionshow from the Mode Biënnale 2011, i'm very exciting. if I may made pictures than I will put it here, but I don't know.
Next year it was a really great show but I haven't made pictures.
You hear from me later,
bye. Mell.

~~~~~~~~~~~~~
Ik heb op een van mijn favoriete sites die op deze blog vermeld staan, http://welovefashion14.blogspot.com/, een artikel gelezen dat ging over dierproefvrije make-up, scroll even naar onder en daar staat het. Het interessantste vond ik dat er vermeld stond welke merken dierproefvrije make-up gebruiken. Lees het, maar dit zijn in elk geval de dierproefvrije merken: Body Shop, Hema, Etos eigen merk, Herôme Cosmetics, Kruidvat eigen merk, Lush & Rituals. (Voor meer merken kijk op de site van Dierproefvrij!)
Ik trok me dit aan omdat ik het echt erg vind wat er met deze dieren gebeurd, langzamerhand worden dieren echt alsmaar als gevoelloze wezens gezien, het is echt leed. En ik ben absoluut, 100%, tegen dierenleed.

No comments:

Post a Comment

THANKS