Pages

Friday 10 June 2011

Arnhem Mode Biënnale & a bad day

Hi,
yesterday I told you that I was going to a fashionshow in Arnhem.
I've been there and it was really great! The art and fashion was very professional,
and because it was fashion from several students, everything was different.
Unfortunately, I had no pictures. I tried to make a picture with my telephone,
but that wasn't succeeded. I'm very sorry for it. But, I found a picture on the Internet
from the models and the fashion that I've seen by myself. Here it is:
This is not the prettiest thing I've seen. But the prints I found really inspiring, I saw bones (look at the model on the right!)
By the way, the designer from these creations is Romy Kokke.
~

Hee meiden,
meestal schrijf ik in het Engels. Nou ja, eigenlijk altijd behalve op mijn eerste bericht. Maar nu heb ik even geen zin om zoveel moeite te doen en alles te vertalen, dat gaat zo langzaam!
Vandaag was de laatste dag voor een lang weekend, helaas moet ik nog steeds aan het werk, ik heb namelijk binnenkort een proefwerkweek en ik heb een schema... Je begrijpt wat ik bedoel!
Het is wel echt balen dat die proefwerkweek zo vlak voor de vakantie is, zodat je niet snel het idee hebt dat het bijna zomervakantie is, eerst de proefwerkweek nog..
Maar goed, nu wat anders. Zo direct ga ik naar het dorp waar ik woon, chocola halen voor mezelf en taartjes (gebakjes) halen voor vanavond, mijn ouders en mijn broer en ik. Dat halen we altijd op vrijdag, dan eten we heel lekker en gebakjes horen daar ook bij.
Ik heb vandaag een bad-fashion dag, zoals ik dat noem, ik zag er saai uit (grijze broek, donkerblauw hemd, zwart vestje en witte brogues). Terwijl ik gister naar een modeshow ben geweest en ik daar eigenlijk heel veel inspiratie heb opgedaan. Het waren allemaal nieuwe trends en mooie ontwerpen, natuurlijk was een heleboel ondraagbaar maar je ziet natuurlijk wel duidelijke kleuren, vormen en printjes.
Het komt misschien door dat ik moe ben, omdat ik gisteravond pas om half 11 van de modeshow thuis kwam. (Voor mij is dat laat!) En vanochtend had ik de eerste twee uur gym :( Oohh, bad. Maar ik heb het overleefd, en goed ook.
Nou, ik ga dus naar het dorp, ik denk dat ik morgen wel weer een post zet. Een heel fijn weekend,
see you soon.
<33 Mell

No comments:

Post a Comment

THANKS