Pages

Saturday 17 March 2012

VERANDERING

HI EVERYONE,
oké, er zijn een paar dingen die ik in deze post met jullie wil deden.
Ten eerste: SORRY voor de mensen die teleurgesteld zijn in het feit dat ik al heeeel lang niets nieuws geplaatst heb op deze blog. Geen inspiratie, geen tijd, geen zin, zo gaat dat.. Hopelijk gaat daar verandering in komen, want; en dan komen we gelijk bij het tweede 'aspect' :)
Ten tweede: Mijn blog was altijd in het Engels geschreven. Nu ga ik in mijn eigen taaltje schrijven. Ik zit namelijk pas in de tweede dus in het Engels schrijven kan ik gewoon nog niet heel erg goed. En daarom kan ik veel interessantere dingen schrijven als ik het gewoon in het Nederlands doe.
Ten derde: Deze blog gaat vanaf nu niet alleen maar over mode, maar ook over het leven. Daar interesseer ik me ook in, en is zelfs nog veel belangrijker ! Ooit denk ik ook nog wel filmpjes op deze blog te zetten, maar ik moet de oplader van mijn camera vinden (ben ik al heel lang kwijt :D)
LOTS OF LOVE, Mell

1 comment:

  1. Haha, ja erg hè? Ik draag ze inderdaad altijd. Ze zitten heel fijn, maar ze passen echt overal bij. Elke outfit (bijna dan) is helemaal af met die schoenen:) Ik probeer ook wel eens andere schoenen erbij te dragen, maar het word nooit mooi.. ;)

    Ik ben benieuwd naar je nieuwe posts!

    ReplyDelete

THANKS