Pages

Tuesday 15 March 2011

Nieuwe blog.



Mmm, eerste twee uur vrij vandaag. Onverwachts een sms'je van mijn vriendin, dus ik blijf thuis. Ik was al veel te fit om weer in bed te gaan liggen dus pak mijn CG's erbij (Cosmogirls) en blader in de nieuwste. En daar zie ik al die bloggers! Bijvoorbeeld Anne op blz. 82. Zij is hott!! En daar kreeg ik dus weer inspi van. Ik wilde ook een blog! Gaaf toch. Gewoon al je foto's erop zetten, wachten op reacties en zo. Dus daarom is er nu deze blog, hij is nog een beetje beginnelingetje :) Maar het komt nog wel, ik leer het nog wel!


Dus volg me maar, voor de aardigheid. En blijf deze blog alsjeblieft in de gaten houden, want anders doe ik het voor niks. Ik schuif mijn huiswerk opzij! Nee hoor, deed ik al. :)


Greeetzz, Mells.

1 comment:

  1. Wooh schatjj<'33
    dit is zo vett!
    Ik wil dit ook kunnen , zulke leuke dingen bij elkaar zoeken!

    Xkuss Iloveyouu

    Je beste Eva

    ReplyDelete

THANKS